17. 8. 2015

Denní péče o pleť

Musím se přiznat, že nejsem zrovna přeborník v péči o pleť, ale snažím se. Občas to flákám a zapomínám, nebo úmyslně přeskakuji produkty. Ale to si myslím, že dělá asi každá z nás když se vrátí domu pozdě a chce prostě už jen padnout do postele a spát.

Ráno je moje rutina opravdu krátká. Pleť si opláchnu vodou, nanesu denní a oční krém a už se jen líčím.

Naopak večer se si pleť hýčkám více. Nejdůležitější je pro mě (asi jako pro všechny) odličování. Použiji tedy odličovač na oči i na pleť. Ještě jsem nenašla produkt, který by mě v odličování uchvátil, takže stále hledám své oblíbence. Opravdu nejsem člověk co si lahodí v používání tamponků a vodiček, proto jsem přestala používat tonikum, prostě mě to nebaví. Abych pleť ještě dočistila použiji mýdlo na pleť s přísadou soli z Mrtvého moře, dá se koupit v lékárně. Pokožka je po něm sametová.

Tak a teď se moje rutina dělí na dvě části, záleží na tom jak můj obličej vypadá. Pokud se mi vytvořilo několik pupínků tak si obličej popráším dětským pudrem a jdu spát. Přes noc se pupínky vysuší a ráno už po nich nic nezbude. Je to trochu divná metoda, ale funguje.
A jestliže je pleť suchá pořádně jí namažu a až se krém vstřebá na noc si obličej namažu arganovým olejem.
Teď je můj velmi oblíbený norkový krém. Rychle se vstřebá a pleť vyživí.
V drogériích jsem si povšimla, že tato firma vyrábí hodně produktů např.: masky, oční krémy, oleje, mléka atd... Ani jsem to netušila zatím jsem vídala v obchodech jen 2 krémy a nic víc. Určitě vyzkouším i jejich další produkty.

Čas od času své pleti musíme dopřát i nějaký ten větší luxus, který si zaslouží. Používám masky od Freemanu, velice jsem si je oblíbila. I když mám poměrně citlivou pleť u těchto masek se mi nestává, že by byla pleť zarudlá a stažená. Stalo se mi to jenom jednou, ale to byla moje vina nechala jsem si masku na obličeji asi o 20 minut déle než jsem měla... Prostě jsem si jí na sebe plácla a šla jsem pracovat a nějak jsem nehlídala čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat