29. 11. 2015

Sleek, paletka očních stínů Vintage Romance

Nedávno jsem si objednala paletku od Sleeku - Vintage Romance. Potřebovala jsem nějaké kvalitní stíny a pěkné odstíny. Protože jsem si už vybrala šaty na maturitní ples a potřebovala jsem k tomu sehnat i něco čím se nalíčím.
Rozhodla jsem se, že se nalíčím sama, nebudu se nechávat líčit. Protože se docela bojím, že by mi to až do večera nevydrželo. Se třídou budeme ještě před plesem trénovat nástup a po tom by mi to asi určitě slezlo.
Tak jsem zvolila značku Sleek, jejich paletky jsou chválené všude možně, tak jsem si řekla proč ne.
První moje zklamání bylo, když jsem rozbalila balíček. Paletky byla proražená a bylo rozbité zrcadlo. Nicméně stínům se nic nestalo tak to nění zase taková katastrofa.
Ale koho by tohle nezamrzelo...
Rozbitou paletku jsem tak nějak překlepala, tak jsem se pustilado testování stínů a teď přišla další rána.
Stíny jsou v paletce opravdu krásné. Ale když jsem je zkoušela na ruku, některé nebyly skoro vidět. Což mě už uplně dorazilo.
Paletku jsem hodila do šuplíku a asi týden jsem si na ní ani nevzpomněla. Pak jsem si řekla, že jí přece jen dám šanci a budu trpělivější.
Zjistila jsem, že stíny opravdu nejsou všechny tak v dobré kvalitě jak jsem doufala. Nicméně je potřeba použít bílou tužku na víčka a stíny se projeví v celé své kráse. Je třeba jim kapku pomoci.
Ale abych jen nehanila, některé odstíny se nechají nosit na celém víčku a samostatně. Což je opravdu výhodné pokud spěcháte. 

A co vy? Co máte doma od Sleeku a jak jste spokojeni?


3 komentáře:

  1. Thank you, I really appreciate your comment. Of course, you can follow me, but I don't use twitter.

    OdpovědětVymazat
  2. Má pěkné odstíny :) já mám od Sleeku paletku Oh so special a na pigmentaci si nemůžu stěžovat :)

    OdpovědětVymazat