20. 11. 2015

Trip: Praha

Konečně jsem opět tady. Mám teď dost hektické období ve škole a je toho na mě prostě nějak moc. Úpadek na blogu je strašný :D

Nicméně jsem byla včera v Praze a tam jsem dostala pravou Vánoční náladu. Stejně jako každý rok je krásně osvětlené Palladium i Václavské náměstí je plné světýlek. Koukla jsem do několika obchodů, nakoupila pár dárků a hlavně se procházela po Praze.
Už strašně dlouho jsem hledala červenou kostkovanou šálu, nikde jsem nenašla tu pravou až včera v New Yorkeru.



Večer jsem byla v divadle, které jsem snad ani vidět nemusela. Vůbec se mi nelíbilo. Byla jsem na "My děti ze stanice Zoo". Herecké výkony byly dobré, ale téma drog a feťáků nikdy nebylo mé oblíbené.

A co Vy a My děti ze stanice Zoo. Četli jste knihu?
Jak jste na tom s Vánočními dárky?

Miluji oblečení s límečky, škoda jen, že mi nesluší.

1 komentář:

  1. Knihu My děti ze stanice Zoo jsem četla a je to jedna z mých nejoblíbenějších knih. Náhodou límeček ti sluší. :)

    V žádném případě

    OdpovědětVymazat