26. 12. 2015

Lazy Day

Ačkoli se počasí zbláznilo a vypadá to, že začíná jaro, já mám stejně náladu si užívat klidu a pohody, která patřičně náleží k Vánočním svátkům.

Posledních pár dní si dávám oraz, škola mě zmohla a tak se snažím hlavně odpočívat, trávit čas s rodinou a přáteli. Nicméně dnes jsem se uklidila do svého pokoje a udělala si čas jen na sebe. Prostě skvělý den! Plánuji nějaké další články na blog, čtu knížku a na poslední chvíli vyrábím ještě dárek pro rodiče mého přítele. Já vím, jsem ostuda, že Vánoční dárek budu předávat až zítra, ale dřív jsem to prostě nestihla.
Přemýšlím, jestli mám psát článek o tom co jsem dostala k Vánocům, na jednu stranu tyhle články mám opravdu ráda. Moc ráda se podívám na dárky jaké dostaly blogerky i youtuberky. Navíc to beru trochu i jako inspiraci na další rok. Ale když se na to podívám z druhé strany, teď se těchto videí a článků na internetu hemží milion.

A jak užíváte svátků Vy? Chystáte se někam na hory?

1 komentář: