29. 12. 2015

Vánoce 2015

Vánoční svátky jsou za námi a já přicházím s novým článkem. Pro nikoho asi nebude překvapení, že je to článek o tom co jsem dostala k Vánocům.
Za všechny dárky jsem nesmírně vděčná. Letos jsem vůbec nevěděla co si mám přát takže to měl Ježíšek těžší než obvykle. Ale obstál na výbornou, dokonce mi i vyrazil dech. Jdeme na to!


Tuto kosmetickou kazetu jsem dostala od prarodičů mého přítele. Je opravdu krásná a ta vůně je božská (vanilka a kosatec). Kazeta obsahuje masážní olej, sprchový gel a miniaturní peeling na ruce. Nemůžu se dočkat až zčnu tyto produkty používat.

Další kosmetický balíček jsem rozbalila pod stromečkem rodičů mého přítele, jedná se o balíček od Palyboye. Je to ta nový vůně Play it Wild. Nejsem zastánce zrovna karamelové vůně, ale nepřijde mi to tak silné, třeba si zvyknu :)

Ježíšek mě očividně dobře zná. Mám mor ráda puzzle a je mi líto je složit a následně rozebírat, proto si všechny své výtvory nechávám zarámovat. Dostala jsem tedy plastové 3D puzzle ve tvary Eiffelovy věže. Je to z noční edice, takže věž je podsvícená a může měnit barvy. Už se těším až ji s přítelem sestavím a rozsvítím.

Rozbalila jsem i nádherné zimní boty na podpadku z pravé kůže, prostě krásky, co víc říct? Dále jsem dostala i nějaké kousky oblečení a ještě nějakou kosmetiku.

Jediné co jsem si od Ježíška přála byla powerbanka, můj telefon už kapku dosluhuje, ale říkala jsem si, že si ho ještě nechám dokud uplně neumře.
Ježíšek měl ale jiné plány. Pořídil mi telefon uplně nový. Jedná se o Samsung Galaxy A3. K telefonu jsem obdržela i flip on obal v bílé barvě.

Jak jsem již psala jsem nesmírně vděčná za všechny dárky, kterými jsem byla obdarována. Mám dojem, že tolik jsem si jich ani nezasloužila. Jak jste na tom Vy?

4 komentáře:

  1. Skvelé darčeky! A prarodičia tvôjho priateľa majú naozaj vkus a je to od nich pekné, že ti kúpili takýto kozmetický darček. Tá Balea kazeta vyzerá naozaj luxusne! :) A ten Samsung vyzerá super, ja som tiež dostala mobil Honor od Huawei, kľudne pozri na blog, mám tam o tom aj článok. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kazeta vypadá luxusně, ale její obsah je snad ještě lepší :) Zamilovala jsem se do té vůně :)

      Vymazat
  2. Tie podpedky su kraaaaasne.
    www.citygirl159.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Tie podpedky su kraaaaasne.
    www.citygirl159.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat