15. 1. 2016

Péče o pleť - masky, peelingy

Dnes přicházím s dalším článkem, který se týká pleti. Jak jste již odhadly z názvu bude se jednat hlavně o masku a peeling a nějaké další rady, které jsem vypozorovala na své pleti. 

 Představím Vám 2 mé nejoblíbenější masky na obličej a peeling, na který nedám dopustit. 

1. Neutrogena - Pink Grapefruit daily scrub
Recenze na tento produkt ZDE
Jak jsem tam psala není drahý a dostupný je snad v každé drogerii. Krásně voní a je velice jemný, takže se nemusíte bát ho použít ráno i večer. Ale tak moc aktivní ani já nejsem, takže ho používám tak 3x do týdne. Jelikož je peeling jemný používám na nej ještě kartáček od ebelin, který vidíte na fotografii.

2. Freeman - Anti-stress mask, Dead sea minerals
Recenze na tento produkt ZDE
Obecně mám ráda masky od Freemanu, jsou prostě skvělé. Krásně voní a dělají to co slibují, co víc si můžeme přát? Tato s výtažky z Mrtvého moře je snad mou nejoblíbenější. Voní jak bych tak řekla "čiště". Pleť je po ní sametově jemná a zmatněná. Jediné co mě na ní kapku štve je to, že je modrá a špatně se všechna ta barva smývá. Ale to už je jen takový detail. 

3. Freeman - Cucumber peel-off mask
Recenze na tento produkt ZDE
Použití této masky je rychlejší, protože je slupovací. Dle mého nározu, nemá tak dobré účinky jako ta s výtažky z Mrtvého moře, ale postačí na rychlou péči. A hlavně rychle usychá, takže je za 10 minut dole z pleti, což je skvělý bonus. 

4. Kartáček na pleť
Byla jsem dotazována, jaký používám kartáček na pleť. Je to právě tento od Ebelin, který seženete v každém DMku, ale podobné kartáčky vyrábí sposta firem. V minulém roce se roztrhl pytel s elektrickými kartáčky na pleť. Pemýšlela jsem, že si nějaký pořídím, ale zatím to neustále odkládám. Nicméne, kartáček používám na čištění pleti gelem, ale jak jsem již říkala i na peeling. Nemusíte se bát, kartáček je jemný. 

Tak a teď mám takovou speciální prosbu pro dívky co nosí brýle. Dneska ve škole jsem viděla jk si spolužačka sundala brýle a měla je celé zpatlané od makeupu. Nevypadalo to jako čertvý makeup co použila ráno. Takže bych doporučila pravidelně čistit pacičky od brýlí, na co by bylo odličování, když si pak na nos nasadíme brýle od makeupu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat