18. 5. 2015

Nákupy I.

Poslední táden jsem neustále někde lítala Tábor, Hradec Králové, atd. Nashromáždilo se mi pár věcí, které bych Vám chtěla ukázat. Všechny ceny si můžete najít na internetu já si je už nepamatuji.

Freeman Anti-stress Mask, Dead sea minerals
Maska má být zklidňující, absorbovat přebytečný maz, má čistící účinky a uvolňuje ucpané póry.
Masku jsem použila zatím asi 2x, žádné z těchto slibovaných účinků jsem zatím nepocítila. Žádné závěry zatím dělat nebudu, musím masku ještě vyzkoušet.




Essence All about matt! Fixing compact powder
Tenhle pudr jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, nějak jsem se k tomu nikdy nedostala až teď. Pudr používám asi dva, tři dny. Vůbec mě neoslovil, sice krásně zmatní pleť, ale po nějaké době se mi na nose udělají bílé chuchvalce. Přesně na tom místě, kde se mi opírají o nos pacičky od brýlí. Už dlouho se mi nestalo, že by tohle nějaký pudr dělal. Takže za mě nebrat.

1. Essence, 01 Coral Calling
Rtěnka má krásnou barvu, výdrž je naprd, co by se dalo čekat od rtěnky od Essence.
2. Astor Soft sensation lipcolor butter, 015 Cheeky  Cherry
Profláknuté máslo od Astoru, barva dokonalá výdrž skvělá. Nejvíc mě potěšila cena, koupila jsem ho za 90 korun ve slevě.
3. Maybelline, 470 Red revolution
Normální rudá rtěnka, výdrž v pořádku hodí se na párty, ale i do společnosti.


Stříbrné doplňky z e-shopu Wayfarer.cz
Nechci shazovat kvalitu, ale musím... Už na e-shopu to vypadalo divně, ale řekla jsem si za tu cenu se to nezblázní. Taky jsem prostě musela mít ten krásnej prstýnek.

1 komentář:

  1. Tu masku každý schválí. Já jsem se k ní ještě nedostala. :)
    pěkné věci sis koupila. :)

    OdpovědětVymazat