31. 5. 2015

Recenze: Maybelline, New Affinimat

Maybelline New York - New Affinimat
Odstín: 40 Pure beige
Hmotnost: 16 g

Pudr jsem si koupila někdy na počátku roku. Takže byla ještě zima, mrzlo. V té době mě pudr naprosto nadchnul. Dokonale mi sednul odstín,  je krásně jemně mletý. Výdrž byla docela slušná, ale snesla bych něco trvanlivějšího.

Jakmile přišlo jaro a začalo se oteplovat, pudr jsem jednoduše vyměnila. Protože mě totálně zklamal. Dneska ráno jsem si řekla, že ho zkusím znovu. Opět velké zklamání.
Při nanášení je krásný, odstín pěkný prostě všechno v pořádku. Po několika hodinách, když jsem se vrátila domů z města, mě pohled do zrcadla opravdu vyděsil. Obličej jsem měla flekatý a oranžový, leskla jsem se jako diskokoule.

Nicméně, pudr mi vyhovuje v zimě. Takže ho schovám do šuplíku a počkám si zase na zimu. V létě u mě nemá šanci.

1 komentář:

  1. Já ho měla jednu a vůbec mi nevyhovoval, dělal mi žmolky a docela dost zvýrazňoval vrásky a póry.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/limitovany-beauty-bag.html#more

    OdpovědětVymazat