31. 5. 2015

Recenze: Ryor, Day cream - Marine Algae Care

RYOR, Denní krém s mořskou řasou
Hmotnost: 50 ml
Cena: 115 Kč

Dobře, přiznám se. Tento krém jsem si koupila z nutnosti, šla jsem totiž do sebe a řekla jsem si že v 18 letech bych se o svojí pleť moha trochu starat. A když jsem byla v tom zdravém rozpoložení toto předsevzetí splnit naběhla jsem do drogérie a vybrala jsem si tenhle. Možná proto, že mě upoutala pěkné, jemné balení a taky mě okouzlila vůně krému.

Abych pravdu řekla, začíná mě pořádně štvát drogérie u nás ve městě, není vůbec vybavená pro všechny věkové kategorie. Když si tam chci koupit krém jsou všude krémy 30+. Člověk si prostě nevybere.

Ale teď už ke krému, zaujala mě informace na obalu, krém má zpevňovat pokožku. Ne, že bych to ve svém věku potřebovala, ale řekla jsem si že to vyzkouším. Nepozoruji na své pleti žádné změny, pleť není pevnější neřekla bych že je více hydratovaná. Nicméně, péče o pleť se neprojeví po měsíci, ale spíše po letech ve tvorbě vrásek a tak dále... Takže uvidíme.

Krém opravdu krásně voní, je takový svěží. Dobře se aplikuje a roztírá a jedno velké plus (to samozřejmě ocení dívky co ráno nestíhají) rychle zaschne. Takže za mě má tento krém jedničku. Sice to není taková hitparáda jak jsem očekávala, ale na druhou stranu nějak začít musím, ne?

Teď ještě taková vsuvka, pokud si koupíte krém od Ryoru, dostanete v krabičce i samolepky s měsíčkem a sluníčkem. Tak si můžete označit denní a noční krém, přijde mi to pěkný nápad, ale nebudu si hyzdit kelémek samolepkou. Snad nejsem jediná kdo prostě a jednoduše ujíždí na krásných a jednoduchých obalech.

Žádné komentáře:

Okomentovat