26. 10. 2015

Kosmetivké MUST HAVE: Fall 2015




Jak už jsem zmiňovala v předešlém článku podzim je pro mě kosmetický ráj. Človek se může vyřádit...
Tak jdeme na to, představím Vám své kosmetické must have v tomto roce.






1. Produkty na rty
- Samozřejmostí jsou balzámy na rty, pro mě je to má stálice Carmex.
- Tmavé a matné rtěnky  jsou už pro mě denní záležitostí.

2. Make-up a korektor
- Protože se v tomto ročním období líčím docela výrazně ať už jde o oči nebo o rty. Je nutné mít pleť dokonalou, aby naše umělecké dílo vyniklo.

3. Tvářenky a rozjasňovače
- Když máme krásnou sjednocenou pleť je na místě dodat tváři trochu barvy a lesku.



4. Stíny: Nude, ale i výrazné
- Aby výraznost stínů vynikla můžeme nejdřív oční víčko namalovat na bílo obyčejnou kajalovou tužkou. 






5. Laky na nehty
- Zastávám názor, že nehty by měly být upraveny vždy,  nezáleží na ročním období.




Když čtete tento článek nepředstavujte si, že chodím celá v tmavém mám tmavé nehty oči a rty. Všeho s mírou samozřejmě.
Jaké jsou Vaše must have?

4 komentáře:

  1. Mé must have je vlastně od každého něco - makeup, korektor, bronzer, tvářenka, řasenka, hnědý gel na obočí, rtěnka a určitě balzám na rty! :) samozřejmě experimentuji i se stíny a linkami, ale ne každý den, takže můj každodenní makeup vypadá tak, jak jsem napsala. :)

    Ráda byc tě pozvala na svou giveaway! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Paletku od Sleeku mám doma tak isto..a je to absolútne must have na jeseň, tie farby sú ako stvorené :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat