3. 10. 2015

New In: September 2015






Školní rok nám začal a já přicházím s novými New In za měsíc září. Dnes to bude pouze o kosmetice. 

V dalších dnech budu přidávat další články, které se budou týkat hlavně recenzí těchto produktů.








 Tento měsíc jsem se zaměřila na péči o mé vlasy, kterou se snažím             naprosto pozměnit. Sice si vlasy nebarvím, ale i tak si kupuji šampony a produkty na barvené vlasy. Myslím si, že v tom stejně není rozdíl.
Takže pořídila jsem si šampon a masku z červené řady od L'Orealu. Dále jsem chtěla vyzkoušet i olej. První, který mi padl do oka byl tento od Pantene.







Make-up a podkladová báze od Rimmelu jsou mé stálice.
Nově jsem si ale pořídila tuhle krásnou rtěnku taktéž od Rimmelu, o které ještě plánuji článek. 
Je to odstín 120 Cutting Egde, ten odstín je tmavě fialový a jsem z něj unešená.








A tohle je sbírka všech mých rtěnek od Maybelline.
Z leva: 904 Vivid rose, 540 Hollywood red, 470 Red revolution



3 komentáře: