5. 10. 2015

Rimmel - 120 Cutting edge Lipstick


Jak jsem nedávno psala pomalu se propracovávám k temnějším odstínům rtěnek, proto jsem si zakoupila tuhle od Rimmelu.

Co se vzhledu rtěnky týče musím se přiznat, že se mi nelíbí. Mnohem více mě vzhledově oslovily rtěnky například z řady Kate, určitě víte co mám na mysli. Na druhou stranu jde přeci o produkt a ne o jeho obal.
Rtěnka má příjemnou parfemaci, připomíná mi višně.
Barvu bych popsala asi jako tmavě ostružinovou, prostě krásnou fialovou.
Rtěnka je krémová a její výdrž je vcelku dobrá, ale představovala bych si něco lepšího. Po nějakém čase se sleje do krajů rtů což nevypavá moc vábně. Ale pokud si dávám pozor, rtěnku občas okouknu v zrcátku a přetřu, není to nic dramatického.
Opravdu se mi na rtech začíná moc líbit a na podzim jí zařadím do svých oblíbenkyň.

A co vy? Jaké rtěnky u Vás vedou na podzim?

1 komentář:

  1. Mám ráda tmavé rtěnky, jen mi tolik nesluší, protože jsem bledá jako stěna. :P :D

    http://elle-cullen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat