1. 9. 2015

NOW! It's time to work harder


Dnes většině z nás začal nový školní rok, pro mě to bude maturitní ročník.
Jsem z toho kapku vystresovaná, nevím zda vůbec zvládnu maturitu, protože jsme tento rok dostali uplně jiné učitele než jsem měla posledních 7 let na škole... Potom už vůbec nevím jaké si mám pořídit šaty na ples, kde a kdy si je půjčit nebo koupit? Dále se celý den snažím dovolat kadeřníkovi abych se objednala už předem na česání... Musím uznat, že tohle bude opravdu náročný ročník.
Už dneska po proslovu ředitelky jsem měla podivný pocit, že si asi oktávu budu muset zopakovat :D (Ale ne, to se doufám nestane).

Nechci psát článek typu jak se učit atd... Tyhle články jsou teď uplně všude, ale když to tak pročítám na většině blogů chybí jedna velmi důležitá informace, která by dle mého názoru neměl nikdy chybět.
A tou je: Relax - dopřání si potřebný odpočinek a nezapomenout na zábavu.

A co vy? Jaký byl Váš první den školy? Kdo z Vás také maturuje?

7 komentářů:

  1. presne! tiež plánujem taký článok, ale zameraním sa hlavne na to ako si oddýchnuť a odreagovať sa :) ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Já už mám naštěstí maturitu za sebou, ale naprosto ti rozumím. Ten poslední rok je zároveň ten nejlepší a ten nejhorší. Všechny ty akce se třídou jsou prostě super, ale vždycky tam je ten pocit blížícího se děsivého maturitního týdne :D Ale neboj, ikdyž to říkají úplně všichni a je to to poslední co chceš před maturitou slyšet, tak je to vážně lehké. Když se alespoň od pololetí začneš tak nějak pořádnějc průběžně učit, dáš to na pohodu :) Přeju hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můj první den byl strašný, hned jsme psali písemku a už se učili..
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ale riaditelky len strasia aby vas namotivovali :) kazdopadne hlavu hore urcite to zvaldnes :) a co ty vies,mozno budu novi ucitelia este lepsi :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias :)) http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Neboj sa, to dáš :) Ja si ešte síce počkám na maturitu, ale čo som videla aká je u nás na škole, takisto to nebude veľmi jednoduché :D :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. I mě letos čeká maturita a musíme být pozitivní. Zatneme zuby a zvládneme to! Mě vyděsily maturity z min. roku kdy byl vysoký počet neúspěšných maturit, snad to bude letos lepší. Letošní rok bude náročný nejen pro mou psychiku ale i pro mou peněženku. Maturitní ples, šaty, učebnice, poplatky ve škole a pod. No hrůza a taky bych si ráda něco koupila jen tak pro sebe:). Svůj první školní den jsem prožila takhle: http://val-hierro.blogspot.cz/2015/09/prvni-skolni-den.html a jinak tvůj blog vypadá velice pěkně, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě nic jiného nám nezbývá... U nás na škole odmaturovali všichni takže mě děsí spíš učitelé. Nicméně ti mockrát děkuji za pochvalu :)

      Vymazat