7. 9. 2015

První týden školy?! Anglie

První týden školy je za námi!
KONEČNĚ! Nevím jestli se i Vám zdál týden naprosto nekonečný. Ale přežili jsme a z krátký víkend, který jsem trávila v práci, se přehoupl na další školní týden. Učitelé blázní organizují celý rok, už teď píšeme písemky máme plno úkolů, ale co se divím u nás na škole to bylo vždycky takle... Schválně dejte mi vědět na jaký nájezd v září jste zvyklí?
Nicméně, druhý týden pro mě začal velkým překvapením, pojedu do ANGLIE. Škola nabídla studentům za prospěch a za pochvaly ředitele výukový zájezd do Londýna.
Nemyslete si o mě, že jsem nějaký šprt, to rozhodně ne, ale zase nehodlám na gymnáziu prolézat se čtyřkama a trojky taky nemám v lásce což doufám, že chápete... Po této příležitosti jsem okamžitě skočila, kdo by neskočil? V Anglii jsem už byla, ale v Londýně jsem byla jen jeden den což podle mého názoru nestačí...  Na druhou stranu mám podivný pocit z cesty, škola si z uprchlíků očividně nic nedělá a na otázku jak to vypadá v Calais nám řekli, že když jedeme se školou nemůže se nám nic stát. No řekněme, že mám smíšené pocity a v Calais budu mít pěkně stažené půlky, ale uvidíme jak to nakonec dopadne. Ubytovaná budu u rodin, na to se těším hodně, zatím jsem neměla moc možností popovídat si s rodilým angličanem a dokonce se poučit o jejich kultuře a jídle.

Napište mi, jestli jste byli někdy v Anglii a co se Vám nejvíce líbilo?


4 komentáře:

  1. Anglii závidím:)) Byla jsem tam před třemi roky, ale se školou to stojí za nic..:/
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem tam byla naposledy i se školou jsem si to užila. Tento rok se těším ale víc hlavně kvůli rodině, která mě doufám nadchne :)

      Vymazat
  2. I go to the studies next month! I'm so stressful :D

    I hope that you visit my blog too and stay for longer: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec si neuvědomuji, že už je školní rok, ael to je tím, že mě se to už netýká (poprvé!:D:))
    Anglii si užij já tam nikdy nebyla
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat