8. 9. 2015

Podzim - rtěnek čas!

Nejsem jediná kdo miluje rtěnky? Jasně, že ne. Rtěnek si nejvíce užívám na podzim. Dají se lépe nosit temné odstíny, ale i výrazné rudé. Toho je na podzim třeba využít! Čím jiným bojovat proti deštivému počasí než rtěnkou?

Avšak abychom mohli nosit rěnky je třeba se o rty dobře starat aby rtěnka krásně vynikla a ukázala se v celé své kráse. Tady Vám přináším pár tipů jak na jemné rty.
Nejdůležitějším produktem se pro mě poslední dobou stal Carmex (ostatně jako každý podzim). Rty si máznu večer tímto zázrakem a ráno jsou naprosto dokonalé na všechny druhy rtěnek.
Když tento krok vynechám, nebo na něj zapomenu ráno si jednoduše udělám scrub na rtech. Nebudu vám psát návody na domácí scrub, je jich na internetu plno a akorát bych se opakovala.

 Pokud nemám čas, pospíchá, ale rtěnku prostě chci a CHCI! jednoduše vezmu NOVÝ zubní kratáček navlhčím ho společně se rty a jemnými krouživými pohyby rty masíruju. Za okamžik jsou rty připravené na cokoli.

/Moje oblíbenkyně! Astor - Lip color butter Cheeky Cherry/

P.S.: Samozřejmě holduji i temným rtěnkám jako jsou tmavě rudé a fialové. Jen jsem se k té fialové ještě nepropracovala :D Ale znáte to: Pomaloučku, polehoučku ...

7 komentářů:

  1. Já jsem se do rudých, červených rtěnek totálně zbláznila ♥! Strašně se mi líbí na rtech a nejen mě, ale i mému přítelovi :) Tobě tahle rudá rtěnka moc sluší ;) Chtěla jsem se přidat mezi tvé čtenáře, ale bohužel jsem na tvém blogu nenašla widget. Každopádně byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou, samozřejmě pokud se rozhodneš můj blog číst:)
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mému přítelovi se to moc nelíbí má rád výraznější oči, na rtěnky jsem ho ještě nenaučila, ale on si zvykne :D Děkuji ti

      Vymazat
  2. Jojo, červená je klasika :-)

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi ti pristane táto od Astoru, a ja už som sa prepracovala aj k tým tmavým :D fialovým a tak, na jeseň najlepšie :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. já miluju tmavé rty, moje oblíbenkyně je teď ta dvoufázovka od Demacolu :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat