28. 9. 2015

Tangle teezer - je skutečně tak výjimečný?

Tangle Teezer proletěl světem jako žhavý pomocník v rozčesávání vlasů. Samozřejmě jsem ani já neodolala a už před nějakou dobou jsem si ho objednala. S článkem jsem čekala až nebude na blogerské scéně takové to velké BOOM o tomto kartáči.

A jak se ukázalo udělala jsem dobře, že jsem počkala. Tangle jsem si objednala z e-shopu asi za 250 Kč. Nějakou dobu už byl v prodeji takže jsem ho koupila levně.

Na Tanglu mi vadí, že se s ním dají rozčesávat pouze mokré vlasy, ale když si chci učesat vlasy suché tak neskutečně vytrhává vlasy. Dále mi na něm vadí, že se špatně drží. Když si češu právě umyté vlasy kolikrát se i stane, že hřeben klouže v ruce a najednou mi vypadne z ruky. Co se mu musí nechat, asi je z odolného plastu, protože normální hřeben by mi po tolika pádech už dávno odešel.

Podle mého názoru, s mnohem lepší alternativou přišel Ebelin. Pustil na trh hřeben, který je nápadně podobný Tangle Teezeru, ale je nesrovnatelně lepší. Za prvé stojí něco okolo 200 Kč, za druhé má lepší tvar a díky pogumovaným okrajím se i lépe drží. U tohoto kartáče se mi ještě nestalo, že by mi upadl. Štětiny jsou v podstatě stejné jako u Tanglu.
Nicméně se mi i s tímto kartáčem špatně rozčesávají suché vlasy.

Takže kdybych měla volit mezi Tanglem, tímto od Ebelin a normálním kartáčem, volila bych na mokré vlasy Ebelin a na suché byčejný kartáč.
A jak to máte Vy? Zkoušela nekterá z Vás tyto kartáče?

6 komentářů:

  1. Ja som ani nevedela, ze Ebelin ma hreben! Dobre vediet :)

    Poslednych 5 dni GA o 50€ darcek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já naštěstí takové to špatné zkušenosti s ním nemám.. Už ho mám x let a jsem s ním děsně spokojená jak u rozčesávání mokrých tak i suchých vlasů :) Nikdy mi vlasy nevytrhal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo hodně lidí si ho chválí, ale já mám dost jemné vlasy a hned se mi zacuchávají, takže na ty suché vlasy mi moc nevyhovuje.

      Vymazat
  3. Já jsem s ním moc spokojená. Rozčesá jak suché, tak i mokré vlasy a nikdy se mi nestalo, že by mi vlasy vytrhl nebo zcuchal. Mám doma 3 hřebeny a každý je úplně jiný a pokaždý sáhnu po Tangle Teezeru😊

    www,diaryofbaru.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem s ním moc spokojená. Rozčesá jak suché, tak i mokré vlasy a nikdy se mi nestalo, že by mi vlasy vytrhl nebo zcuchal. Mám doma 3 hřebeny a každý je úplně jiný a pokaždý sáhnu po Tangle Teezeru😊

    www,diaryofbaru.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tedy asi divné vlasy jinak si to už neumím vysvětlit :D

      Vymazat