17. 6. 2015

New in červen 2015


Dneska jsem byla na poště a dostala jsem dva balíčky, strašně jsem se na ně těšila, takže článek prostě musím napsat hned. Objednávala jsem ze 2 e-shopů: krasa.cz, galaxieprani.cz
Musím uznat oba e-shopy poslali zboží dobře zabalené nepoškozené a v pořádku. Rychlost byla taky skvělá. Rozhodně můžu doporučit. A teď už začneme!

1. Krasa.cz






 Ano! Konečně i já jsem si pořídila Tangle Teezer.
Jsem z něj nadšená, pořídila jsem si klasický černý a je originální ne ten cestovní. Doufám, že mi bude sloužit tak dobře jak ho vychvalují všechny recenze.
cena: 215 kč











Oční krém od Dermacolu. Jsem na něj zvědavá má být hypoalergenní, tak mě z něj snad nebudou pálit oči.
cena: 104 kč
množství: 50 ml











Okurková slupovací maska od Freemanu, těším se na používání. Krásně voní a jsem zvědavá jestli bude lepší než ta s výtažky z Mrtvého moře.
cena:159 Kč
množství: 175 ml












Můj nejoblíbenější make-up od Rimmelu. Odstín 103 True Ivory. Všichni známe, nudná záležitost.
cena: 166 Kč
množství: 30 ml








2. Galaxieprani.cz
A teď k tomu zajímavějšímu, na tento balíček jsem se upřímně těšila mnohem víc.



 I love makeup Brows kit. Sada na obočí obsahuje 3 stíny a jeden fixující gel. Zvědavost mě přemáhá.
cena: 199 kč







W7 In the mood paletka očních stínů. Stíny jsou na první pohled pěkné příjemné. Obal je kovový, ale chybí zde zrcátko, což není zase tak velký problém.
cena: 120 Kč







W7 In the night paletka očních stínů. Krásné barvy mě nadchly.
cena: 209 kč







W7 Báze pod oční stíny v odstínu White pearl, chtěla jsem si koupit jen bílou ale odstín nebyl na skladě. Uvidíme jak bude fungovat, akorát mě mrzí ten obal není moc praktický, ale třeba bude produkt tak skvělý, že nepraktické balení mu odpustím.
cena: 69 kč







Mám radost ze všech produktů, nebojte se budou recenze jen až se na to dostanu a pořádně všechno ozkouším. Co vy mátě nějakou paletku od W7?


2 komentáře:

  1. To je nákup :) Na tom e-shopu nakupuji moc ráda. Od Dermacolu ten krém na oči mám a jsem s ním spokojená, není to sice žádný zázrak ale vyhovuje mi :) A od W7 - In the night a bázi jsem si kupovala nedávno :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věci, tangle teezer mám taky a je úžasnej! :)

    OdpovědětVymazat