16. 6. 2015

Syndrom konce školního roku

Zdroj: We ♥ it

Minulý týden jsem byla celý doma, ne že bych zatahovala školu. Ale celá naše třída byla na výletě a já ze zdravotních důvodů nejela. Tak jsem do školy nechodila a to se mi i vypatilo přišla na mě strašná alergická reakce. 
Během týdne na mě padla prázdninová nálada. Však to znáte: pozdní vstávání, skvělé snídaně, dlouhý čas strávený nad knihou a hlavně placatění se na sluníčku. Návrat do školní lavice mě totálně odboural. Učitelé šílí, straší s maturitou a jsou nervóznější než žáci. Myslím si, že tenhle syndrom se ke konci školního roku objevuje na každé škole. 
Já oficiálně končím, je mi to už všechno jedno. Známky se už stejně moc nepohnou a těch pár předmětů co mám nerozhodně se vyřeší. Stresovat se kvůli tomu nemá žádný smysl.
Ne, že bych si libovala v prokrastinování, ale je toho na mě trochu moc: škola, brigáda, ale hlavně krásné počasí a člověk nemá čas si ho užít.

Jak syndrom konce školního roku zvládáte Vy?

4 komentáře:

  1. My už máme známky uzavřené, takže do školy chodím "aby se neřeklo". Nám teda strašili učitelé pořád s přijímačkami, až už jsem jim k tomu chtěla něco říct :D Každý den poslouchat dokola, že tuto a tamto - akorát se pak víc stresuju, že to nedám. Naučila jsem se si ale říkat, "To zvládneš" a "Já to dám" takže se mi už několik věcí díky těmto větám podařilo :)

    www.diaryofbaru.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. U nás jsou učitelky také opravdu nervóznější než žáci. A naše třída to většinu řeší tak, že je přemluvíme, aby jsme se dívali na film nebo měli volnou hodinu a ona si zatím může dokončit svou práci. Nevěřili byste kolik učitelek to ocení :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já to mám teď přesně naopak :D Chtěla bych být ve škole, ale musím mít prázdniny, protože už jsem odmaturovala. Chybí mi ten řád :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som tento rok maturovala, takže si leto užívam asi mesiac :D Ale držím vám všetkým palce, viem aké to je :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat