22. 6. 2015

Recenze: Freeman, Cucumber peel-off mask

Okurková slupovací maska od Freemanu
Maska má odstraňovat nečistoty a projasňovat pleť.

Od tohoto produktu jsem očekávala víc než mi dal. Svým způsobem mě zklamal. Očekávala jsem svěží okurkovou vůni. Přijde mi, že maska jednoduše smrdí. Na okurkovou vůni mi přijde parfemace hodně těžká a vůbec ne svěží. Není mi příjemná.

Další problém mám s konzistencí, je to jako když si na obličej plácnete napůl ztuhlou želatinu, vím, že slupovací masky mají vždycky hustší konzistenci, ale tohle je podle mě až moc. Skoro se nedá rozetřít.

A teď pár věcí k účinkování. Maska opravdu pleť čistí, nezanechává ji zarudlou. Po použití je pleť příjemná na dotek a je zbavena přebitečného mazu.


Účinkuje tak jak má. Ale stejně mě neoslovila kvůli své parfemaci a konzistenci. Lepších slupovacích masek je rozhodně hodně. Ale jak se říká, tahle nenadche ani neurazí.

Žádné komentáře:

Okomentovat