4. 6. 2015

Recenze: Astor, Lipcolor butter

Astor: Sofr senseation, Lipcolor butter
Hmotnost: 4,8 g
Odstín: 015 Cheeky Cherry
Cena: cca 170 Kč

Tuto rtěnku, máslo nebo co to vlastně je, mám doma už několik dní. Testovala jsem opravdu pečlivě. První dojem z ní byl skvělý, líbila se mi barva a nadchla mě cena.
Teď něco k výdrži, opravdu skvělá, dneska jsem to pečlivě pozorovala. Ráno jsem se nalíčila a odešla jsem do školy. Po příchodu ze školy jsem měla rty barevně stejné jako ráno. Ani jsem nečekala tak skvělý výsledek. S rtěnkou jsem snědla těstovinový salát a lívance. Prostě výdrž skvělá.

Trochu mě zklamalo, že se malinko rozpíjí. Není to nic dramatického, jen mě to mrzí. Ale to bude problém ve mně. Nejsem zvyklá nosit konturky, nikdy jsem je nepotřebovala a prostě mě nebaví si rty nejdřív pečlivě vykreslit a pak až používat rtěnku. U tohoto produktu jí, ale budu muset používat. Ale jak říkám, pokud si rty pohlídáte a za pár hodin upravíte okraje, bude to stejné jako s konturkou.
Nicméně mne tento produkt nadchnul a přemýšlím, že bych si ještě nějaký vybrala.

Foceno když jsem se vrátila ze školy.

1 komentář: