29. 6. 2015

Recenze: Makeup Revolution London I Love Makeup - Brows Kit

Set pro úpravu obočí
Paletka obsahuje 3 stíny a 1 fixující gel.

Toto balení mě zaujalo hned na internetu, obsahuje praktický štěteček a pinzetu. Proto měla paletka hned od první chvíle velké plus. Nicméně, štětec je praktický a dobře se s ním pracuje, co se týče pinzetky, ta už u mě nemá takové uplatnění. Pracuje se mi s ní velice špatně. Ale nápad je to dobrý.

Stíny se mi na první pohled líbily, pěkné odstíny, které nepráší. Po několika hodinách mě překvapila změněná barva obočí. Ráno jsem použila nejtmavší odstín. Za pár hodin se barva uplně změnila, ztmavla a trochu zčervenala. Nicméně všechny stíny po několika hodinách tmavnou, není to tedy problém pouze 3. stínu.
Gel mne neoslovil, použila jsem ho 2x a obočí nezafixoval vůbec. Udělal na obočí želé vrstvu a obočí vypadalo jako mokré celý den. Trochu neslušivé.

Potěšilo mě zrcátko v paletce, tento set jsem si koupila hlavně na dovolenou, takže na cestování se bude hodit.


Celkové hodnocení: Paletku bych si znovu asi nekoupila. Sice se mi líbí obal, pinzeta, štětec i zrcdátko, ale samotný produkt mi zrovna 2x nevyhovuje. Příště bych vyzkoušela raději něco jiného.

Žádné komentáře:

Okomentovat